lauantai 28. toukokuuta 2016

kiitos hyvää


Anteeksi blogihiljaisuus. Monta postausta odottamassa kuvia, kun malttaisin istua koneelle laittamaan niitä..

Tulin kertomaan, että hyvää kuuluu. Olen elänyt täysillä tätä kevättä. Olen nauttinut yksinasumisen vapaudesta ja sisustanut kotiani. Olen ollut töissä ja vaihtanut salitreenit metsälenkkeihin ja käynyt juoksemassa vaihtelevalla menestyksellä. Olen pitänyt hauskaa ja viettänyt mukavia hetkiä hyvässä seurassa. Olen ottanut askeleita kohti unelmia ja valmistautunut tekemään paljon töitä niiden eteen.

Olen syönyt liian vähän oikeaa ruokaa ja liikaa herkkuja. Olen myös ollut hieman väsynyt kiireeseen ja siihen, ettei aika meinaa riittää kaikkeen. Mutta suurimmaksi osaksi päiväni ovat olleet hyväntuulisia, kiitollinen niistä.

Niin ja olen saanut ihanan kesäkämppiksen, ystäväni muutti töiden takia kesäkuukausiksi luokseni. Vaikka tykkäsin tosi paljon asua yksin, on silti kivaa kun kotona on joku, jonka kanssa voi vaihtaa päivän kuulumiset. Ja joku jonka kanssa syödä aamiaista terassilla tai unohtua illalla kahvikupin ääreen höpöttelemään. Ja onhan sekin kiva, että kesällä jää rahaa muuhunkin kuin asumiseen.






Koti on paikka, jossa sydän on. ♥  
Muistan joka päivä olla kiitollinen tästä paikasta, joka tuntuu nyt niin omalta ja rakkaalta.







"tuparit" ja vappubrunssi. mulla on maailman rakkaimpia ystäviä ♥



Pysykäähän linjoilla, postausjonossa Rodoksen matka, pikkusiskon häät, maailmanympärimatkan budjetti ja Disneyworld. Ja hieman parempilaatuisia kuvia..

2 kommenttia:

  1. Ihana kyllä tuo teijän kämppä, pitää tulla joskus käymään (en oo muka vielä kertaakaan käyny, nolo) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. No niin sun pitää! Olet tervetullut milloin vain! :)

      Poista