maanantai 23. kesäkuuta 2014

lomapäivitystä ja banaanimustikkalettuja

Ihanaihana loma ! Elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma. Olen ehtinyt viettää juhannusta hyvässä seurassa saunomalla, grillaamalla ja valvomalla aamuun asti. Olen viettänyt aikaa perheen ja ystävien kanssa, niidenkin joita näkee vain harvoin. Olen ollut mehtämökillä hyttysten syötävänä jossain keskellä ei mitään. Olen käynyt juoksemassa, salilla, pelannut rantalenttistä ja palelluttanut varpaani kylmällä hiekalla. Olen nukkunut kolmentoista tunnin yöunia ja sen jälkeen syönyt aamiaiseksi banaanilettuja mustikoiden ja kinuskin kera. Ja olen vain ollut, tekemättä mitään. Kyllä, minä pidän kesälomasta. Vaikka vähän parempaa säätä tietysti toivoisin loppulomaksi. Toivottavasti sveitsissä ei sada vettä ensi viikolla, nimittäin alppimaisemat kuuluvat myös kesälomasuunnitelmiini.

Siinä teille vähän mun lomapäivitystä. Mukavaa lomaa lomalaisille ja muille tsemppiä töihin! 



Milli ja minä tykätään laiskottelusta




Banaaniletut

1 banaani
2 kananmunaa
(maun mukaan vähän kaurahiutaleita, suolaa ja vaniljasokeria) 

Sekoita ainekset sauvasekoittimella tasaiseksi. Paista pannulla voissa tai öljyssä. Yhdestä taikinasta tulee kaksi isoa lättyä. Nopeaa, hyvää ja terveellistä ! Kärsivällisyyttä paistamisen kanssa, hajoaa helposti. Tarjoa esimerkiksi mustikoiden ja turkkilaisen jogurtin kanssa! 

koska banaaniletut on niin terveellisiä, mustikoiden päälle voi vähän laittaa kinuskia

joskus tää elämä on aika mukavaa. varsinkin silloin, kun yhtäkkiä taas muistaa, että on vapaa menemään sinne minne haluaa ja voi ihan hyvällä omallatunnolla keskittyä hetkeksi vain itseensä, sillä eihän kukaan muu voi minun hyvinvoinnistani huolehtia. ja elämä tuntuu kivalta kun huomaa, että ympärillä on tärkeitä ihmisiä, niin tärkeitä että niiden uskoo pysyvän siinä silti, vaikka olisi hetken pois maisemista. utelias minä taas haluaisi lähteä matkalle, jos se arka ja epävarma minä antaisi luvan.

2 kommenttia:

  1. Hirmusen mukava postaus! :) Oikeen rentouttavaa loppulomaa (ja etenki Sveitsinreissua) sulle, nauti!

    VastaaPoista
  2. Ihana milla♡ oot loman ansainnu, nauti siitä täysillä :)

    VastaaPoista