perjantai 3. tammikuuta 2014

onnellista tätä vuotta !



Vuosi 2013 oli erilainen, mitä odotin. Ensimmäisen puolen vuodesta olin pääosin vain onnellinen ja hymyilin elämälle. Sain kokea ihania asioita ja nähdä uusia paikkoja, uusien ystävien kanssa. Olin niin kiitollinen elämästä. Suomeen palattuani vei yllättävän kauan sopeutua takaisin ja loppuvuosi oli aika hiljainen. Syksy oli pitkä ja pimeä, mutta onneksi mukaan mahtui myös ihania, ikimuistoisia hetkiä. Viime vuodelta on erityisesti jäänyt mieleen rakkaat ystäväni sveitsissä, ihanat matkat Roomaan, Lontooseen ja Budapestiin, kelkkamäki ja laskiaisrieha, kotiinpaluu ja ihanat jälleennäkemiset, uusi koti, oulainen ja uudet ystävät, työsopimus ja ihanat työkaverit.




Minun uudenvuoden pamaus oli muuten aika kallis. Uudenvuoden kynnyksellä onnistuin peruuttamaan kämppiksen autolla toisen kämppiksen auton ruttuun. Toivotaan että tämä vuosi alkaa paremmin kuin edellinen päättyy. 


Kiitos viime vuodesta ja ihanista hetkistä. Kaikkea hyvää alkavaan vuoteen!

2 kommenttia:

  1. Voi ei tuota sun autojuttua. :D Mutta jospa tästä ei ois suunta ku ylöspäin! :) Saa nähä miten mulle käy kuhan taas pitkästä aikaa oon auton ratissa...

    VastaaPoista