sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

missä kesä



Jee, pahin väsymys alkaa hellittää! 

Olen käynyt vapaapäivillä Kokkolassa tuulettumassa - voi että minä sitten tykkään siitä kaupungista. Välillä mietin, että miksen muuta sinne. Onnistunut reissu sisälsi sopivasti shoppailua, ruokaa ja ennenkaikkea hyvää seuraa. Monen vuoden etsimisen jälkeen löysin itelle nahkatakin, josta oon vieläki mielissään ! Mulle ei oo ikinä löytyny sopivaa nahkatakkia, nii nyt löysin semmosen mistä tykkään niin paljo. Shoppailun lomassa nuuhkittiin Eurooppalaisen ruokatorin tuoksuja ja saatiin idea omasta vohvelikahvilasta.. Tuoreita vohveleita savulohi-, kinkku-, sekä jäätelötäytteillä. Tietenkin ystävien seurassa. Nam. 

Olen saanut itseäni niskasta kiinni toistaiseksi ja laittanut ruokavalioni ruotuun. Yritän olla hetken syömättä viljoja, luulen että väsymykseni johtui myös osittain niistä. Ja olen jo muutaman aamuna saanut itseni lenkille ennen iltavuoroa, kuten tänään.

Kämppää ei ole vielä löytynyt. Jos joku kuulee puskaradiosta että jollain ois Nivalassa kolmio vuokrattavana (sellainen johon saa ottaa koiran), vinkatkaapa. 

Niin, muuten minne se Suomen kaunis kesä hävisi? Tuntuu, ettei mulla oo oikein kesää tänä vuonna ollukkaa, kun keski-Euroopassakin oli poikkeuksellisen kylmä kevät ja vain muutama hellepäivä. Taidan olla aina väärässä paikassa, nythän siellä tietysti on loistokelit ja täällä sataa vettä. Missä milla siellä sade, niinkö se meni ? 



-- Järkkäri on pysyny kiltisti kotona laturissa. Eli joudutte tyytymään puhelimella otettuun vohvelikuvaan ja tylsään selostukseeni kuulumisista --


Mukavaa viikonloppua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti