keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Ladulla

Tänään minä olin hiihtämässä. Minä, joka ala-asteen hiihtopakosta päästyäni vannoin, etten enää ikinä koske suksiin ja lintsasin kaikki ylä-asteen hiihtotunnit. Ja sen jälkeen kiertänyt kaukaa sanan "hiihto". Jostain kumman syystä ajatus hiihtämisestä ei tuntunutkaan niin vastenmieliseltä, kun ostin omat varusteet ja päätin yrittää. Ja olihan se hienoa! 

Jos joku olis vielä vuosi sitte sanonu, että tänä talvena hiihdän ja laskettelen, olisin nauranu päin naamaa. Mutta täällä sitä ollaan, ja Sveitsin lumihuippuiset vuoristot houkuttelevat laskettelemaan, hiihtämään, lumikenkäilemään ja pulkkamäkeen. 
Nautin talvesta (minä, vilukissa ja kesän lapsi)! Enkä malta odottaa että pääsen käyttämään uusia varusteitani myös Suomessa. Kummitätille terveisiä, että ensi talvena minä lähden mukaan hiihtämään! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti